Tema: Re: Patarkit del auto pirkimo
Autorius: bomanz
Data: 2010-05-10 20:53:11
valytojas wrote:
> Sveiki,
>
> Zvalgausi seimyninio auto pirkimui, kolkas apsistojau ties vw
> pastatu(universalas) ar opel zefira(minivenas) (1998-2000 m.).
> Mastau abie dyzeliu varoma auto. Kainos kiek susidariau vaizda skelbimuose
> ~10-13 kilo litu(aisku viskas turbut daugiau nuo stovio priklauso).

Keista, aš taip pat rinkaus- Pasatą ar Zefirą. Apsistojau ties Pasatu, vasarą
ieškojau benzininio. Už 13kLt buvo tokie padrožti gerokai. Su dyzeliais labai
įtariu bus dar blogiau. Nusipirkau už 11 su keliom gerai matomom problemom, dar
kuklūs 5 už remontus ir dalis- nieko, patenkintas dabar.

> Gal galite papasakoti kokie pagrindines siu auto trukumai ir pranasumai is
> eksploatacines puses?
> Jei gerai susidariau vaizda is info internete vw pasatu kuro sanaudos
> mazesnes.

Kai paskaičiuoju išlaidas už normalią automobilio priežiūrą, paaiškėja, kad
važinėjant mieste automobilio eksploatacija kainuoja panašiai tiek kiek
benzinas. Todėl jei reikės nuolat remontuoti vargu ar džiugins tai, kad naudoja
15% mažiau dyzelino.