Tema: Re: Patarkit del auto pirkimo
Autorius: Binzius
Data: 2010-05-09 18:23:58
butent, kad "normalaus stovio" patys "vakarieciai" maziau atsikrato "krizes"
pagrumoti.
Parvezami i LT daugumoj jau stipriai ishzhaginti ir bandomi prikelt antram
gyvenimui.
O ce dar baltarusai shluoja bent kiek gyvus variantus...
taip kad ant pasiulos sitame kainos, metu, modeliu lygyje yra graudu.