Tema: Re: ? FORD Focus tepalo lempute
Autorius: Anfora \(home\) <k750moto(trinti)@gmail.com>
Data: 2010-05-07 20:57:16
Zodziu, raportuoju: tepalus ir filtra pakeiciau. Filtras buvo idetas aukstyn
papais (keite VISTOJ), bet problema ne cia, nes ir taip turejo filtruoti.
Filtras baisesnis uz mano gyvenima - pilnai tiketina, kad tox pac baisus ir
tepalo pompos sietelis... Taigi, tiketina, kad, problemos galejo ir nebuti,
jei tepalai butu buve pakeisti po 15000 km. Tex lupt karteri, nes tepalas i
virsu nepapuola... ipylem tepalo, pamatavom lygi, uzvedem, lempa dega, lygis
liko kox buves (reiskia tepalo filtras savo dalies "nepasieme"). Tiketini 2
variantai: uzsikises pompos sietelis arba kaput paciai pompai... 1-ieni
tepala i trilitriakus ir lupsim karteri... To be continued...