Tema: Re: ? FORD Focus tepalo lempute
Autorius: Anfora \(home\) <k750moto(trinti)@gmail.com>
Data: 2010-05-03 17:44:52
ne mano ismyslas - VISTOS... i sita varikli pilasi tik vienos modifikacijos
tepalas, kuris keiciasi kas 20 000 km... buvo man noras pasikeist po 15 000
km, bet nuvariau i serviza, tai isvijo mane, sake atvaziuok po 5000 km...
siaip dar nei sykio nekeiciau tepalu - pirkau su zinoma istorija (VISTOS
aptarnavimas nuo gimimo), buvo 153 000 km, dabar beveik 160 000 km