Tema: Re: ? FORD Focus tepalo lempute
Autorius: eex
Data: 2010-05-03 22:01:49
man su opeliniu benzinu 1.8 panasus fokusas buvo. po tepalu keitimo, sukiams
nuo darbiniu krintant i nominalius, eme mirkseti tepalo lempa. is pradziu
maniau kad vaidenasi, o paskuj prie kiekvienos sankryzos sustojus ji
mirkteldavo. paskambinau meistreliui,kuris keite tepalus. o pasirodo
situacija sekanti: opeliniuose 1.8 x18xe1 motoruose tepalo filtras yra tas
vadinamas elementas. jis dedasi i toki kaip "stakana", kuris turi uzsukama
dangteli, o pats stakanas prisuktas prie variklio bloko. tas stakanas yra
aliuminis, kurio sriegiai turi savybe "uzsiesti". tai kai meistras
nusukinejo stakano dangteli, pasuko pati stakana tiek, kad nuo jo nuluzo
tokia briaunele (gal kokio 20mm ilgio), ir matese tarpinele. nu ir aisku,
per tenais "nutekedavo" tepalo slegis. teko vaziuot i srota, pirkti pati
stakana (90lt), nauja tarpine (25lt) ir viskas susitvarke. beje, perkant
tarpine (pirkau is autodinos), pardavejas mazdaug taip issireiske: "oj, kiek
mes tu stakanu esam sulauze..... biski pasisuka jis ir viskas, arba nuskyla
ta briaunele, arba tarpine susigadina...". zodziu,kol kas man taip
baigesi.... aisku, pikta ant meistro, kuris nieko nesakes, viska susuko i
savo vietas, ir tipo "viskas ok" :(