Tema: Re: c5 2002m, 3500eur
Autorius: Schaumschlager
Data: 2009-03-25 09:19:24
As jo pavardes tikrai neprisimenu.
Dideli alaus broliai su juo buvo toks Meyer'is (vysnininkas
/baikeris/alpinistas is Salem-Lippertsreute's) ir Ragg'as is Immenstaad'o
(atvykstant nuo Ittendorf per sodus ir Kippenhausen'a-berods 4 namas
kaireje).
Velgi - daug metu su tais zmonemis nebebendrauju, vardus ir tikslia info
laikausi uzrasu knygelese namuose...
Is kitos puses - prabego 14 metu. Naxren man (o ypac tau) kist i galva
kazkokius duomenis, kuriu niekada nebereikes???
Siaip pirmine tema apie Citroen uz 3500europinigeliu, jei ka.