Tema: Re: c5 2002m, 3500eur
Autorius: Andrius <andrius(istrinti)@beer.com>
Data: 2009-03-25 08:57:14
dekingas uz info.
"Schaumschlager" <ittendorf@bodensee.de> wrote in message news:gqck5p$ss$1@trimpas.omnitel.net...
>    Kalbejausi su siuo vet.gydytoju ir prie alaus, ir per 
> paskaitas/seminarus Freiburg z.u.univere.
>    Na, ne "trioxala" - brandus 50-metis vyras, neturintis jokio reikalo 
> kazka lauzt is pirsto, tikrai tiek sulakstydavo. Sakydavo, kad viena 
> iskvietima sutvarko per valanda-pusantros. Pats esu mates, kaip Stockach 
> pavyzdineje buliu-reproduktoriu fermoje sis gydytojas apsisuko per 25min, 
> per ta laika diagnozaves ir paskyres medikamentus 2-ms "verseliams", 
> sveriantiems po tona.
>    Kalba ne apie jo darba, o apie eksploatuotos masinos rida - kaip 
> minejau, neturiu pagrindo tuo netiketi.
>    Dar vienas atvejis, kiek kuklesnis - vaisiu saugyklu saldymo irenginiu 
> inzinierius-technikas, priziurejes Obst vom Bodensee susivienijimo 
> nariu-sodininku ukiuose esancius saldytuvus, kasdien, sukdamasis ratais tarp 
> Uberlingen-Singen-Messkirch-Frickingen-Friedrichshafen-Markdorf rajonuose 
> isikurusiu ukiu, per diena nuolat susukdavo po 300km. Pats ukininkas 
> neturedavo teises kist nagus prie saldymo irenginiu, o temperaturiniu ir oro 
> dregnumo parametru tikslumas buvo pagrindinis reikalavimas. Profilaktine 
> patikra/vizitacija buvo privaloma ne reciau, kaip karta per menesi. To 
> inzinieriaus metu senumo BMW irgi jau buvo nubeges ~100tkm.
>    Priesingas pavyzdys - praktiku metu 2 metus po 4-7 menesius tame paciame 
> ukyje eksploatavau (1994-1995) Subaru universala su 1.8 l motoru. Gaves ta 
> masina pirmosios praktikos metu nusistebejau, kad jos rida tik ~30tkm, nes 
> automobilis buvo 1987m gamybos. Isoriskai a/m atrode, tarsi butu kokiu 20m 
> senumo - visi sonai ir stogas - matiniai. Priezastis netruko paaisketi, kai 
> pats kas diena pradejau maltis su ta masina po obelu plantacijas, 
> sprausdamasis sonais tarp saku. Bet per diena neiveikdavau daugiau, kaip 
> 18-20 kilometru - visi sklypai buvo nutole nuo ukio/namu ne daugiau, kaip 
> 5km atstumu. Paklausiau ukio savininko, kodel ta masina tiek mazai 
> nuvaziavusi. Atsakymas - paprastas ir ukiskas: masina benzinine, todel po 
> autobanus su ja lakstyt brangu. Tam reikalui yra dyzeliniai Mercedes, 
> gazas-dugnas ir varai, uzsipyles savo beakcizinio dyzelino. O Subaru - 
> specifinis a/m, su 4wd pavara, todel tinka kaip tik plantacijoms, 
> vazinejimui kalvomis ir pievomis. Laisvalaikiu ir savaitgaliais irgi buvau 
> prievarta issodinamas is Subaru ir ikisamas i MB 190D. Tik svabisko taupumo 
> sumetimais.
>    Mano subjektyvia nuomone, perkant a/m is vokieciu (ne perekupu), pakanka 
> paklaust, kuo verciasi/dirba masinos savininkas - iskart bus aisku, kokiu 
> mazgu nudevejimo gali tiketis.
> 
> "VNS" <vns999@gmail.com> wrote in message 
> news:gqb9i9$qip$1@trimpas.omnitel.net...
>> Stutgartas - Freiburgas - 207 km. Freiburgas - Augsburgas -350 km. Kada 
>> jis dirbdavo?
>>
>>
>> -- 
>> Kur diskutOtOjai?
> 
>