Tema: Re: c5 2002m, 3500eur
Autorius: Renookas
Data: 2009-03-23 17:17:07
atstumai Lietuvoje ir vokietijoje, Ispanijoje, Prancuzijoje biski
skiriasi...

Ir beje sutinku su kewle, gali pasitaikyti ir ten tokiu masinu kur tik tiek
nuvaziave.. gi ne taip toli tos baznycios, bet ju tikrai manau mazuma, o ne
duguma kaip kad pas mus. Rida visu nevirsijanti 200k nesvarbu ar 3 metu
senumo ar 20...