Tema: Re: Slenksčiai/arkos
Autorius: Romas
Data: 2010-03-24 14:43:19
"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message
news:hod056$viq$1@trimpas.omnitel.net...

> Na nelabai sutikčiau - jei su normaliu antikoroziniu nutepliojus (pvz. Dinitrol),
> tai gal ten rūdžių ir yra, bet rūdijimo procesas yra labai smarkiai pristabdomas.

> Tai vat ir įsivaizduoju, kad iš vidaus išpūna, o ne iš išorės ir svarsčikų
> didžiausia problema, kad suvirina, tačiau iš vidaus niekuo neapdoroja, o ir ne taip
> paprasta tvarkingai apdorot, kai sudėtingas priėjimas. O jei mechaniniu būdu darysi,
> tai prieš uždengiant ertmę tu jos visą vidų gali labai gerai ir kruopščiai paruoš
> nuo korozijos...

> [...]

rudziu zidinys atsiranda pagrine ne vidineje ar isorineje dalyje. Tai metalo detaliu
sujungimo beda, ten atsiranda rudys , ten laikosi dregme, rudziu "gimtine"
Ir paklaipsniu rudys keliauja i vidine dali, kol pragriauzia kiaurai, i isore jos irgi
eina,
bet isoriniai veksniai ta procesa ziauriai stabdo
o kad suvirintojas (tu rasai) is vidaus neapdoroja , tai gal gali ivardinti buda ??
kaip uzdaroje ertmeje apdoroti ??
1 rudziu surisejas
2valymas po rudziu surisejo , kadangi surisejas agresyvus xeminis junginys
3 pavirsiaus padengimas neutralia medziaga ( pvz gruntas), sitoje vietoje galima
nupurksti antikoroziniu misiniu , bet pirmos dvi operacijos ????

romas