Tema: Re: Slenksčiai/arkos
Autorius: pjezo
Data: 2010-03-24 13:16:54
"BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message news:hocrum$oh2$1@trimpas.omnitel.net...
> Yra tokis egzempliorius: Nissan Sunny hetčbekas kažkas '93 metų.
>
> Buvo tvarkyti slenkčiai arkos prieš pora metų, ale, matomai, meistriuko
> rankos nelabai tiesios, nes nulupo pinigą, o rezultatas tai liūdnas (po
> remonto vėlyvą pavasarį net neperžiemojus jau rūdys lindo laukan).

tai kad beveik kaip ir norma. pas mane panasus kevalas buvo 91 primera p10...
rudeni sutvarkius pavasari - rudys...
ir daryk tu ten ka nori...

> Mašiną keisti nelaikas, todėl rimtai apie tai nemąstau, juo labiau kai
> variklis, važiuoklė, salonas yra be priekaištų.

kaip pirstu i kai, viskas pas juos buna gerai iskyrus baisias skardas....

> [...]
>
> Kas iš patirties galėtų patart kaip su mažiausiu galvos skausmu pasiekt
> norimo rezultato?
>
> Kol kas pats sugalvojau tokius variantus:
> 1. stiklo audiniu ar kokiu kitu marmalu maliavot, po to su gruntu/dažais
> nupurkšt
> 2. nupirkt arkas, slenksčius ir senus išpjovus naujus įkniedyt (realu?). tik
> dar nesugalvojau kaip kniedes paslėpt, kad jau visai lamiškai neatrodytų...
>
> Prie to paties, gal esat kur užmatę slenksčių/arkų plastmasines apdailas
> kaip kad anksčiau golpams būdavo (bent jau arkoms tai tikrai)...? :)

1- dariau, kazkiek pasiteisino- ten kur epoksidke rudys neislindo. islindo toliau uz epoksidkes...
2- reiketu virinti o ne kniedyti.

- kazkokiu plastikiniu arku maciau gariunuose, ten po stogine, kur auto dalys ir kur "dziunDZIAninginius" bamperius/spoilerius pardavineja...