Tema: Re: Slenksčiai/arkos
Autorius: BigM
Data: 2010-03-24 14:21:58
"Romas" <rk@centras.lt> wrote in message
news:hocuqb$tdo$1@trimpas.omnitel.net...

> gali be virinimo sveisti kiek nori, klijuoti ka tik sirdis geidzia , bet
> rudys po
> metu ar dvieju islys su didesniu efektu. Nebent atlikai ir "i marcias".
> juk ten (arka) dvieju metaliniu gaminiu sujungimas su rudziu zidiniu
> vidineje uzdaroje dalyje.

Na nelabai sutikčiau - jei su normaliu antikoroziniu nutepliojus (pvz.
Dinitrol), tai gal ten rūdžių ir yra, bet rūdijimo procesas yra labai
smarkiai pristabdomas.

>kita ( slenkstis) buna ir 3 gaminiu jungtis - uzdara ertme

Tai vat ir įsivaizduoju, kad iš vidaus išpūna, o ne iš išorės ir svarsčikų
didžiausia problema, kad suvirina, tačiau iš vidaus niekuo neapdoroja, o ir
ne taip paprasta tvarkingai apdorot, kai sudėtingas priėjimas. O jei
mechaniniu būdu darysi, tai prieš uždengiant ertmę tu jos visą vidų gali
labai gerai ir kruopščiai paruoš nuo korozijos...

Tokie tat mano pamąstymai, kuriuos dabar galvoju kaip įgyvendint, nes
neturiu garažo... :(