Tema: Re: Land rover Range rover +-
Autorius: TranZOO
Data: 2010-02-19 10:46:29
o imho recall'ai yra tik pliusas gamintojuj.

o realiai toyota nera kazkaz tokio negendancio. tiesa - naudoja labai archaiskas technoligijas, kas yra labai paprasta ir ner kam gest.

o seiptai kariai afganistane dziaugiasi kai gauna ne toyota. nisanai ir landroveriai zymiai patikimesni ir pravazumas geresnis.