Tema: Re: Chrysler Grand Voyager 2.5 TDi pasidalinkit mintimis
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-15 11:30:47

"Staska" <staska@pravieniskes.lt> parašė naujienų
news:hl98jm$2i0$1@trimpas.omnitel.net...
> Tikrai nezinau niuansu.. Kazkaip neteko matyt nuluzusios tos smeiges.. O
> gal visi itempimai atsiranda po neteisingo galvu slifavimo? Neteisingo
> galvu uzverzimo? Netinkamu tarpiniu naudojimo ir pan?

O as maciau ir ne viena karta ir viskas vyko ant mano paties masinos
variklio.O visa sita xujnia prasidejo po perkaitusios galvos keitimo
(slifavo visas 4). Budavo tik uzdedi galvas, uzvedi varikli ir ziurek po
keleto minuciu jau girdisi "cakt" ir tada jau prasideda diskoteka . Ir taip
vyko kol meistreliui pasiuliau istatyti samadelnas smeiges didesnio
kalibro.Po to sitos bezabrazijos nebuvo, bet masina vis vien pardaviau, nes
nebelaike nervai vazinet ant striomo ir galvot kada vel isgirsi "cakt".

P.S.Po sito remonto anas motoristas (irgi Staska) pasake, kad nebepriima ne
vienos masinos ,kurioje stovi sitas variklis: ford scorpio, opel frontera,
alfa romeo, fiat ducato, cherokee/grand cherokee, voyager