Tema: Re: Chrysler Grand Voyager 2.5 TDi pasidalinkit mintimis
Autorius: Markuz <(sita trinam)korshun@centras.lt>
Data: 2010-02-13 14:47:09
reziume 3,3-3,8 benzinas, i kitus ziuret net neverta. Pats metus vazinejau
su 05'  3,3 sanaudos miestas 15-16, uzmiestis ~12. Del remonto nelabai ka
pasakysiu, tvarkiausi smulkmenas tai kainos prie pigesniu. Mano uzmatyti
minusai: kartais pagrybauja elektronika, pakaba ne is stipriuju (jei tik
miestas ok, jei sodybos su zvyrkeliais tvarkysi daznai, bet pigiai).
Vairuojasi tiek daiktai kaip "varske" :) Magistraleje ok, mieste man
perlipus nuo japono, reikejo daug daug  laiko kol pripratau. Imho .. jeigu
jau pirkt tokia vonia tai su kiek imanoma gausesne iranga, idealiai Limited
arba LX su oda, klima, tv ir t.t. ... Visi kiti gan skurdokai atrodo ir per
laika pradeda erzint. Jeigu tikrai reikia 7 vietu, tada geras variantas ir
geriau ta kaina turbut nerasi (plius atsparus korozijai, bent jau IV'ukai)
jeigu reikia tiesiog "dideles" masinos bandyk paziuret ir kazka kt.