Tema: Re: Chrysler Grand Voyager 2.5 TDi pasidalinkit mintimis
Autorius: Povilas
Data: 2010-02-14 18:23:43

"Staska" <staska@pravieniskes.lt> parašė naujienų
news:hl96k7$n6$1@trimpas.omnitel.net...
> Karomyslu ilgio turbut ne vienam variklyje niekas nekeicia, to nereikia ir
> negalima daryt. Galvos nuslifavimas kompensuojamas storesne galvos
> tarpine, o ir hidrokompensatoriai atlieka savo darba.

Suklydau berasydamas - turejo buti,kad smeiges ilgis, ant kurios tupi
karomyslai galetu buti sumazintas.
Kas link tarpines aukscio, tai gal ir sprendimas, bet kodel gi po galvu
remonto sitam varikliui pradeda luzineti tos smeiges? Ir taip atsitiko ne
vienam man ar dar kazkam, bet praktiskai 100 % tikimybe, kad po remonto
atsitiks butent taip.
Ir kodel istacius stambesne smeige (pvz. 16 mm) sita problema dazniausiai
issisprendzia? Reiskia po galvu slifavimo, atsiranda nauji itempimai, krie
nebuvo paskaiciuoti gamintojo.