Tema: Re: gal teko susidurt - pabegimas is ivykio vietos
Autorius: trenerio asistentas
Data: 2009-03-18 11:54:47
nu bet ibreze. vadinasi padare nuostoli. padares nuostoli pasisalino ish
ivykio vietos (del jam paciam zinomu priezasciu). kadangi pasisalino, tai
kaltininko kaip ir nera zinoma. todel greiciausiai nebutu atlygintas ir
nuostolis (jei masina nedrausta kasko). o nuostolis nu kaip minimum turbut
bus 500 litu, kiek kainuoja detales dazymas.

nu pats pagalvok, jei yra draudimas ir esi blaivus, tai koks tikslas begti?

1. blogas iprotis
2. bailumas
3. pochujizmas
4. auklejimo spraga

ir visi mano pamineti punktai kazkaip nesiderina su geruciu 2 vaikuciu
teveliu.