Tema: Re: gal teko susidurt - pabegimas is ivykio vietos
Autorius: Faktas
Data: 2009-03-18 11:47:08
visai nesikabinėju. nei aš žinau ten tą situaciją su nubrėžimu nei mačiau koks ten įbrėžimas.
gal ir pats pamatęs, kad tik purvą nuvalė nuvažiuočiau.
o čia tik apie vaikus klausiu, nes suįdomavo. va jei rašote, kad jei ne vaikai,
tai galėtų ir be mašinos, tai ir įdomu ar iš tikro tik dėl vaikų mašiną užsiveda.