Tema: Re: Asus Xonar HDAV1.3 Slim
Autorius: on_duty
Data: 2010-09-28 15:58:07
Bendru atveju zhaidimai ir filmai linke "geriau" skambeti uzh iprasta muzika. Sprogimai, efekteliai, zhemas daznis ir t.t.
Tavo laidai gal visgi geriau uzh mano :)
http://www.amazon.de/Hama-Lautsprecherkabel-mm%C2%B2-10-Transparent/dp/B00006IVDG
Uzhsakiau atvezhimui ir centrine BX kolonele, tai kartu ir laidu kelis metrus paimsiu. Nedideli mano atstumai, gal kiek naudos prides.

Man irgi kirba mintis, kad gal reikejo ant kazhko daugiau pataupyt :) bet kita vertus mano kambaryje superines akustikos neishgausi, net koloneliu ishdestyma reikia truputi paaukot. Dar supratau, kad subo man nereikia. Pakankamai bumpsi tos pacios BX5. Uzhteks ir 3.0 sistemos ir kaimynai laimingesni bus ;)