Tema: Re: Q: Asus Xonar HDAV1.3 Slim
Autorius: Icetom
Data: 2010-09-22 18:39:21
> nu man cia tik kelios dienos praejo nuo naujos irangos isigijimo :) Taip
> pat pirma karta naudojuos spdifu, tai vyrai nemushkit :) Cia tik pradedu
> perprast kas kur kokie sample reitai >ir t.t.
Muziką geriausia klausyti tokiu samplingu, kokiu įrašytas įrašas išjungiant
visokius rock, pop, šmok ir pan. programinius nustatymus.  AV stiprintuve
muziką klausant nusistatyk į pure direct režimą (jei turi). Kompiuteryj
visur garso lygis turi būti ant maksimumo leidžiant skaitmeniniu būdu
(Windows, programiniuose grotuvuose).

> Beje, gal kas patarsit ka nustatyt realteko draiveriuose windowsams by
> default? Ar yra koks nors tiklsas statyt 24bit/96kHZ ar net 24bit/128kHz?
Nestatyčiau daugiau 24/48 - jei užstatai didesnį samplingą, gali
nepasileisti koks žaidimas.