Tema: Re: Q: Asus Xonar HDAV1.3 Slim
Autorius: on_duty
Data: 2010-09-27 13:29:10
koloneles Monitor audio BX-5 (atnaujintos BR-5)
Na visgi gal ne taip blogai tas directas skamba :) Automatishkai prityla garsas, tai gal ispudi, kad prasciau skamba susidariau.
Dekui dar kart uzh patarimus. Galvoj viskas pradeda deliotis.

Dar kolkas kolonkes pajungtos ant paprasciausiu neekranuotu laidu, gal brangesni prides kokybes :) Ir dar pacios koloneles "prisigros" ;)