Tema: Re: Stereo namie, koks AMPas ?
Autorius: Andrius 5.
Data: 2010-02-06 04:32:09
Pastebejimas geras ir nepasenes ;)
visgi labiau ausims perkam aparatura, ne akims, reiktu klausa ir vadovautis.
Bet neprosal ir i technine charakteristika paziureti pagal skaiciukus :)
Kad zinotum kiek kas ko atitinka, ka papildomai jungti galima poto jei
uzsimanai,
su kokiais priedais derinti gali, pagal skaiciukus jau poto gali zinoti
kokiai
patalpos erdvei mazdaug kiek skaiciuku orientavimuisi reikia ir t.t.
Cia kaip kam, kazkas megsta dazniau atsinaujinti,
kazkas perka 20ciai metu visa sistema.

Nes taip tai cia biski galima sugretinti su automobilio pirkimu :)
Mazdaug - ai man nesvarbu kokios automobilio charakteristikos, kiek kW,
koks variklio turis, bile isesiu, praleksiu, paziuresiu ar traukia :)
Gal ir traukia 5litrinis kaip 3litrioshke ir atrodo, kad traukia,
o gal 2litrine tapacia 5litrioshke padarytu... zodziu. :)
Manau svarbu yra ir tas ir tas.