Tema: Re: Q: Stereo namie, koks AMPas ?
Autorius: Icetom
Data: 2010-02-03 22:55:48
Na iš savo patirties, galiu tik tiek pasakyti. Man rodos, maitinimas
kolonėlėms daug ką reiškia- pagrinde maitinimą juk naudoja žemadažniai
garsiakalbiai.
Turėjau kurį laiką Cyrus 8 vs2 (toroidinis transformatorius 330 VA). Dabar
turiu Cyrus 8 xpd (toroidinis transformatorius 350VA). Atrodo nedidelis
skirtumas ir abu stiprintuvai išduoda tuos pačius 70 W prie 8 omų, bet
pakeitimai stiprintuve susiję su maitinimu ir pan. - ir kolonėlių grojimas
tikrai visai kitoks - geresnis.  Dažniausiai klausau nuo -50 dB
iki -40/35dB.