Tema: Re: Q: Stereo namie, koks AMPas ?
Autorius: Etilas
Data: 2010-02-04 13:03:10
Ziurint is logines puses - viskas tvarkoj, Icetom, manau taip ir turetu but.
Elementarus pvz kai turejai dyzelini auto:
Is pradziu buvo idetas silpnutis akumas is 1.3 benzinines vw polo. 1.7d
variklis starteris atrodo gyvai sukdavo (greitai), nesunkiai, bet
uzsivesdavo, jei salta, ne iskarto. Pakeitus akuma (i 88Ah jei neklystu)
starterio sukimosi greitis nepasikeite bet akivaizdziai esant salciui
gerokai geriau vestis pradejo. Aisku, cia skirtingi dalykai, gal nelabai
tinkamas pvz, bet fundamentas - tas pats :)