Tema: Re: OT. praplėskit akiratį!
Autorius: offline
Data: 2009-06-08 23:19:17
nu daba jau tiek siunčiuosi, kad oj oj oj :)
o koks stilius maždaug tavo išvardintųjų?
nes bauginančios muzikos šiipa nemėgstu. nesubrendęs dar :) kaip tik patinka lyriška, linksma.. o tokios deja nėra daug. ypač grupių kurios grotų linskmą muziką. visur tik minoras ir minoras.. netgi greitos energingos melodijos, dažniausiai būna įgrotos minore.. čia kžkaip pastebėjimai iš paskutinių dešimt, dvidešimt metų mano klausyto smuzikos..