Tema: Re: OT. praplėskit akiratį!
Autorius: lasaZ
Data: 2009-06-05 12:29:41
jei nori roko, tai rekomenduoju:

Jeff Beck - yra kazkokiu Best of rinkiniu, gali pradeti nuo ju.
Joe Bonamassa - naujas blues rock dievas. Naujas albumas (ballad of john
henry) labai geras. Nors as vis tiek labiau vertinu jo live DVD (gali
paieskot New Day Yesterday ir Live in Rockpalast).
Black Stone Cherries - nauji sothern rock dievai. Praejusiu metu geriausias
roko debiutas.
Temple of the dog - vieno albumo projektas (puse nariu Soundgarden, puse
Pearl Jam), bet labai kokybiskas rokas i bluesrock puse.
Velvet Revolver - gali ir Kontraband ir Libertad. Pirmam yra pora hitovu
singlu (e.g. Slither, Fall to pieces), antras tiesiog geras kaip albumas :)
Stevie Ray Vaughan - blues rock dievukas nelaiku isejes... Gali pradet nuo
Best of kompiliacijos.
Stone Temple Pilots - gali paieskot "thank you" kompiliacijos, o ten jau
suprasi kas prie ko. Nors ju "best" albumas laikomas "Core" (depends whom
you ask).
Alice in Chains - gali paieskot best of kompiliacijos, arba Dirt bei Jar of
Flies.
Soundgarden - Superunknown

na pradziai tiek :D