Tema: Re: OT. praplėskit akiratį!
Autorius: Necris
Data: 2009-06-05 19:06:10
AC/DC!

offline <mano@mailas.ru> wrote in message
news:h097bv$l8a$1@trimpas.omnitel.net...
> Na kadangi nesiemiega, o o.music esu jau palaidojęs, tai prašau išprususių
audiofilų arbe melomanų parekomenduoti ką nors klausoma.
> Klausau (ir nebrokyju) visus stilius. Aišku stliuose išprusimas ir
suvokimas yra gausiai nevienodas, bet priimčiau visokius pasiūlymus.
Pirmenybę teikiu insturmentinei muzikai, bet gero, kokybiško vokalo tikria
nenuvertinsiu :)
> Nereikia nuorodų kur kas guli (nors tai būtų laaaaaabai malonu) užteks tik
jums patikusio (labiausiai) atlikėjo stilius, pavadinimas, albumo
pavadinimas.
> Ne tai kad užkniso tia ką turiu, bet norisi kažko šviežio. norisi kažką
paklausyt, kur dar rieks pajaust, kur reiks suvokt... na kažko :)
> Jei kam nesunku jūs pavardinkitk o aš jau pabandysiu sugebėt
susirast./nusipirkt ir paklaustyt.
> Dar paakcentuosiu, kad stliai welcomi visi. nors aš ne visiems pakankamai
susbrendęs, bet paklausyt ir pajust bent pabandysiu :)