Tema: Re: Frequency response
Autorius: xplorer
Data: 2018-02-28 00:43:21
Pradeta rasyti tarsi teisingai, bet paskui nusigrybauta. Ne, neteisingas
cia mastymas. Boso nera "daugiau" del to, kad jos linija yra labiau
linijine. Tiesiog - atkuriamu dazniu linijiskumas, ir diapazonas yra
visiskai atskiri dalykai.

Gali buti mazyte ir prasta kolonele, kuri tarkim atkurs tik nuo 400 iki
3000 hz tarkim. Boso nebus rasta visiskai, bet gali buti pakankamai
linijine charakteriska.