Tema: Re: Frequency response
Autorius: tom598
Data: 2018-02-14 15:21:45
neturiu as gi tu grafiku ir gamintojas nepateikia. Tik raso, kad linear, +-3
ar isvis neraso nieko.
Apie ta varianta kur paraset, tai irgi buvau pamastes. Bet kazkaip nesitiki,
kad atsakymas tame.
Sakau gal kazko nesuprantu iki galo. Gal didesnis plotas garsiakalbio (net
ir esant idealiai linijiniam signalui) vistiek kitaip kazkaip "paskirsto
ora" patalpoj, del to geriau ir girdisi bosas, net ir esant identiskam SPL,
kaip ir mazesniame dinamike.
Norisi paciam suprast, kad nebuti mulkinamam pardaveju ir gamintoju.