Tema: Re: Frequency response
Autorius: tom598
Data: 2018-02-13 00:30:50
bandau tiesiog suprasti kodel pardavejai sako, kad jei didesnis dinamikas,
tai geriau jausis bosas. Ta pati ir interneto forumuose isskaiciau. Bet
logisko atsakymo tam nerandu.

Ta pati klausima uzdaviau vienam pardavejui vakar gan prestiziniame salone.
Sakau kas bosa geriau atkurs ar ta ar ta kolonele. Sako, kad kolonele su
didesniais dinamikais. Nu tai sakau o koks skirtumas? Nu sako didesnis
dinamikas, tai bugnai geriau jausis :). Sakau kodel? Gi dazniu juosta lygi
abiejuose kolonelese ir skirtumas tik 2hz? Suprantu, kad ta didesne
galingesne, garsiau gali grot ir t.t., bet kodel bosas ten turetu buti
geresnis, as nesuprantu.