Tema: Re: pasyvus subwooferis?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-09-14 14:04:51
2016.09.14 13:32, Sail rašė:

:)))

relax, padetis pilnai kontroliuojama. kaip jau kazkuriam poste minejau -
zmonai leidziama pasirinkti perkamu daiktu spalva ir dekoruoti aplinka.

pvz pilkai-melyna sofa man kaip ir px, ir netgi savotiskai grazu, bet
modeli isrinkau as, ji - spalva.

kolonkiu modeli/skambesi ir pan rinksiuosi as - ji spalva.

tavo isvardinti simptomai yra uzkietejusio senbernio ir ziezulos
savanaudes senmerges, kurie nelabai supranta, kas tai yra seima. mane
gyvenimas seimoje dziugina, o kad kazkur kitur seimoje egzistuoja
varzybos "kuris kurį" - tai cia ju vidinis reikalas.