Tema: Re: pasyvus subwooferis?
Autorius: Sail
Data: 2016-09-14 13:33:29
Butent ir parsiduodi i vergija tokiu budu. Nes tokiu budu issivysto mazo
vaiko sindromas - pasivarto ant zemes, parekia, gauna ko norejes.
Tada kartoja vel ir vel, nes yra rezultatas.

Dedi bybi ant vieno pms'o, antro, ziurek ir atpranta pist prota del tokiu
smulkmenu.

Va taip pakentejai, ir turi siuo klausimu ramybe likusi gyvenima.

Ir ABIEMS tokia sistema jau atrodo OK, nes nepripratinai kitaip.

As esu mates kaip zmona (Gyvate is didziosios raides) taip vyra isdresiravo.
Truko apie 5 metus. Procese, kai jam letai pjove kiausus, jis dar
pasiskusdavo kaip jam xujova ir koks buvo durnas kad zenijosi. O dabar,
kiausus nupjovus galutinai, zmogus laimingas ir patenkintas tuo kaip yra.
Nes nebepamena kad gali but kitaip.