Tema: Re: pasyvus subwooferis?
Autorius: fenix@w
Data: 2016-08-29 17:38:37
2016.08.29 11:47, fenix@w rašė:
> man cia tokia mintis kilo: jeigu perku lentytnines ar ne tokias
> koshernas grindines kolonkes, su atkuriamais dazniais nuo 50-80Hz, tai
> gal kazkoks subwooferis numestas i kampa pataisytu padeti? visai super
> butu pasyvus - elektros neimtu budedamas, ir kaina bent jau teoriskai
> turetu but daug mazesne.
>
> ar praktiskai egzistuoja toks daiktas rinkoje? ta prasme, nera kazkoks
> exkliuzyvas?
> kaip atrodo stiprintuvai, o dar geriau - receiveriai, tokiam pajungti?
> jei kas kokiam skelbime uzmatet - parodykit plz.

http://forums.onkyousa.com/viewtopic.php?t=3574&p=12723 - pagrinde toks
jungimas, ar realiai veiktu? kaip suprantu, tada koloneles prie to
paties stiprintuvo garso lygio skambetu tyliau

kitas variantas - perku receiveri, kuris turi A ir B koloneliu poras,
perjungiu, kad skambetu A+B, prie A jungiu kolonkes, prie B suba.

bet kokiu atveju negalesiu atskirai reguliuot subo garso, tiesa? reiketu
sube imontuot kazkoki garso reguliatoriu?