Tema: Re: Hiend stiprintuvas Sony Ta-fa3es - FOR SALE
Autorius: fiedzia
Data: 2016-09-08 18:49:41
A tu durnium apsimeti. As kalbu apie Vilniu. Vilniaus rajone kolukiuose
butus nemokamai duodavo. Va tik visi bego is kolukiu, nes nelabai norejo uz
60 rubliu dirbti. Man Magunuose po technikumo Magunuose siule 150 rubliu
meistro atlyginima ir is karto 2 kambariu buta. Va tik tektu visa gyvenima
ten dirbti, nes isejus is kolukio, reiketu iseiti ir is buto.