Tema: Re: Hiend stiprintuvas Sony Ta-fa3es - FOR SALE
Autorius: fiedzia
Data: 2016-09-04 16:00:40
Beje, vinilas kainavo 60 rubliu kas siandieninemis kainomis butu arti 200
euru. Man siais laikais sioje srityje tiesiog juokingos kainos. Atsimenu
sovietinis sudinas patefonas parduotuveje stovejo 1,500 rubliu. Na kokie
butu 15,000 litais. Dabar tokius na max 100 euru.
Tavo mineta deka, jeigu ji yra pacios zemiausios klases, komiso parduotuviu
lentynose buvo po 2,000 rubliu kas atitiktu 20,000 litu. Jeigu ta degradu
valstybe nebutu subyrejusi tai kaip Kuboje, rode per TV reportazus, zmogelis
renka vienkartinius ziebtuvelius, uzpildo juos dujomis ir is to prisiduria
pragyvinimui.  Arba, prisimenu, polietileno maiselis su malboro ar kokiu ten
uzsienietisku uzrasu kainavo brangiau uz tavo SONY. As kaip prisimenu tuos
laikus ir isgirstu komentarus kaip ten gera buvo tai norisi pulti ant keliu
ir melsti dievo, kad gimtu koks Hitleris ir tuos nostalgatikus paleistu per
duju kameru kaminus.