Tema: Re: Hiend stiprintuvas Sony Ta-fa3es - FOR SALE
Autorius: Mindaugas
Data: 2016-09-06 07:28:55
Tokiai fantastikai - tikra istorija: nuvykes amerikon, parsiveze naudota kompa, berods XT, pardave,
nusipirko buta. Taip kad kaip ir realu, nes butai buvo nedavertinti, bet ju turejimas buvo smarkiai
kontroliuojamas - dvieju butu vienas zmogus tureti negalejo.
news reader <news@omnitel.net> wrote in