Tema: Re: Elix.lt gal kas nuolaidele turit ar galit paderint?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-05-12 13:54:31
2015-05-05 19:56, Bronco rašė:

> Jūs gal abu slaptam mazochistų būreliui priklausote? :) Prisipažinkit! :]

As, po to kai atsirenku falc'us, juos isspaudziu, wavegain'inu ir vel
atgal i flac'us suvarau. Viso apie 50g klausomu flac'u turiu.
Is pradziu bandziau atsitorenti kitu zmoniu sudarytus rinkinius tai
klausytis ten man nera ka...
Va taip ir gyvenu.

Beje, cia buvo apie degancias koloneles. Tai papildysiu, kad ne tik
stiprintuvo galios reikia, bet ir kokybisku wav'u:
http://forums.stevehoffman.tv/threads/what-is-dc-offset.50585/

O cia raso apie senstancius kondensatorius:
http://audiokarma.org/forums/showthread.php?t=5634
Taigi, pirkti deveta stipriaka yra didelis pavojus kaip ir kompiuteriams