Tema: Re: Elix.lt gal kas nuolaidele turit ar galit paderint?
Autorius: Vidas Makauskas
Data: 2015-05-12 13:48:00
2015-05-03 14:42, Bronco rašė:

> Vidai, vėl darai juokingus :) Iš akies primečiau, į tam skirtą ne
> pigiausią HDD (pvz. WD RED 3TB) už vieną eurą sutelpa apie 25GB data, o
> kur dar visas tavo hemorojus su bd balvankių pirkimais, rašymais ir
> kaišiojimais į grotuvą :] Toks jausmas, jog dedi visas pastangas
> norėdamas likti 20-ame amžiuje, kai visi jau gyvena 21-ame :)

O tu zinai, man nejuokinga. Perziuriu filma, jeigu nepatiko tai istrinu,
o jeigu patiko tai irasau i bd.

Cia tai dar nieko. va bd su flc'ais turiu arti 40 vnt. Terabaitas.
Atsiunciu diskografija, is jos pasiimu na maximum kad gautusi iprastas
audio cd, o visas "siuksles" i bd. Isivaizduok, kad viskas guletu DLNA
serveryje tai kaip tuomet atsirinkti ka klausyti? Sedeti ir jungineti?

O jeigu dar muzikinius video clip'us priskaiciuoti.

Ka darau su senais "padekliukais". Ant vysnios medziu kabinu, kad
paukscius nuo uogu baidyti.