Tema: Re: Elix.lt gal kas nuolaidele turit ar galit paderint?
Autorius: Icetom
Data: 2015-03-26 22:15:00
> Paskaityk review , kur dave 1 zvaigzdute. Na, tiek nepatenkintu pirkeju
> nemaciau kitus modelius ziuredamas...

Šiaip čia ką pateikei, tai skrita JAV rinkai (gal ten gyveni). Jei jau
žiiūri į Amazon atsiliepimus, tai jų ieškoks co.uk ar kokiame de puslapyje
http://www.amazon.de/Denon-AVR-X2100W-Surround-AV-Receiver-Spotify-Internet-Radio/dp/B00JML4CI4/ref=sr_1_1?ie=UTF8&qid=1427399977&sr=8-1&keywords=avr-x2100

kas kliūna iš kmentarų, tai Airplay nekorektiškas veikimas.  O daugiau tai
sunku komentuoti kažką.

Dėl interneto radijo, tai čia kaltas ne Denon, o vTuner, mano nuomone. Mano
Denon ir kiek kažkada bandžiau, šauna į galvą veikia internet. stotys, šauna
į galvą nebeveikia. Be je tą vTuner naudoja visi AV resiverių gamintojas...
http://www.vtuner.com/