Tema: Re: kur remontuoti marantz'a?
Autorius: [mikro]
Data: 2015-03-26 10:56:29
tai ir noriu suzinoti, kuri vieta labiausiai tuose stiprintuvuose sita
nesamone issaukia, kad kita syki meistrui vos ne sakyti ka ziureti, bo kaip
suprantu, nevisiems dasyla.
pats lituoklio nevaldau, tai persilituot ar etc nesiulykit:) po paties
remonto gali buti, o taip ir butu, kad tektu I emp priduot:D

"qwerty"  wrote in message news:mf0f29$q4h$1@trimpas.omnitel.net...

Nepergyvenk, islys. Man persikrauscius irgi trumpam buvo susitvarkes...