Tema: Re: kur remontuoti marantz'a?
Autorius: [mikro]
Data: 2015-03-24 11:05:01
dabar toks retorinis klausimas visiems codekams tomams ir kitiems
audiofilams.
tai bl atsiprasant, kokia prasme is paauksuotu kontaktu, zvaigzdziu metalo
laidu, visokiu ten bbz kiek kainuojanciu jungiamuju ir etc. kai bl saliginai
nepigus stiprekai sulituoti viduje kaip papuole ant snargliu ir po keliu
metu labai netgi reto vartojimo, per ta laika net nepajudinto is vietos (cia
kad atkristu mintys, jog nuo dazno tampymo atsikrate) ima ir lenkiasi per
lituotas jungtis? tai kokia viso to prasme toliau, jei saltinis sulituotas
ant snargliu kaip papluola? ir sitas pvz mano marantzas yra dar japaskiu
gamybos. patys paskutiniai pm7004 jau kinieciai litavo. o dabar aplamai visa
pvz marantz produkcija apart 8005 pas kitaicus virinama...
realiai, ar ne px koks shikinyko vamzdis, jei I ji paduodama per 15mm
slangele?:) cia toks vaizdus palyginimas sakykim...

"Evaldas"  wrote in message news:mer76m$idi$1@trimpas.omnitel.net...

Zinau kas yra. Cia daugumos siuolaikiniu prietaisu liga kuriuose nustojo
naudot net salyginai pigu sidabra ir galiu pataisyt. Bet Kaune.