Tema: Re: kur remontuoti marantz'a?
Autorius: [mikro]
Data: 2015-03-24 19:29:34
mano dar japonijoj, paskui ta pati jau kinijoj. ir mates ta ir ta, tai net
korpusas biski skiraisi. kazkoks is plonesnes blekos.

"Icetom"  wrote in message news:merpdl$vjf$1@trimpas.omnitel.net...

> kai bl saliginai nepigus stiprekai sulituoti viduje kaip papuole ant
> snargliu

Nežinau dėl snarglių, bet berods litavimas skaitosi geriausiu kontaktu.
Tegul ekspertai patikslina.

> ir po keliu metu labai netgi reto vartojimo,

Maniškiam jau tuoj trys metai bus ir po kol kas viskas ok (tris kart į stalą
:)). Nežinau, ar tai ką keičia, gamintas Japonijoje. Prieš tai turėtas
AVR-1909 (kinas) ir be problemų veikė.

> patys paskutiniai pm7004 jau kinieciai litavo. o dabar aplamai visa pvz
> marantz produkcija apart 8005 pas kitaicus virinama...

O tai anksčiau kitaip buvo? Manau, jau senokai OEM partneriai surinkinėja
Kinijoje Denon'ui-Marantz'ui ne topinius modelius.