Tema: Re: medinis audiofilinis klausimas
Autorius: CodeC
Data: 2015-02-12 13:35:24
gali buti, dazyt niekada nebandziau. varztus naudojau ne karta, bet
apdailai visad naudojau arba faneruote arba kita klijuojama danga, tai
jokiu problemu nekilo.
o spaustuvai taip, ir brangus, ir sunkus ir nekompaktiski. as juos 8
turiu, ir tai nera kur det. tai tu 8 vos uzteko vienai mazytei dezutei
suklijuot. tie kas jau biski profesionaliau daro, tai turi desimtim tu
spaustuvu, nes gerai suklijuot be ju nesigauna, tada jau geriau su
varztais, nei bulviu maisa uzmetus, nes netolygiai prispaudzia.