Tema: Re: medinis audiofilinis klausimas
Autorius: spakainas
Data: 2015-02-12 13:12:42
Bbž, teksto daug, galiu tik iš praktikos pasakyt - man senukai
towerinėms kolonėlėms išpjovė taip šiaip sau, buvo kažkur ~1mm skirtumas
tarp plokščių, gal net ir daugiau. Dašveičiau rankomis (mdf labai
lengvai šlifuojasi su rupia dilde ar švitpopieriu).

Beja, dar patarimas Dainiušui - jei ketini dažyt, jokiu būdu nesuk
medvaržčiais, nes su laiku tose vietose špaklius vistiek biškį patrupa
ir labai matosi. Aš klijavau riešuto faneruote, bet irgi nenaudojau
niekur medvaržčių - viską klijavau lipalu. Atrodo pusė bb, per kelis
metus dar neatšoko (faneruotę klijavau su lipalu ir prosu).