Tema: Re: medinis audiofilinis klausimas
Autorius: spakainas
Data: 2015-02-12 13:23:26
Tai yra gi ir spaustuvų normalių (tiesa jie nevisai pigūs). Aš tai
prispaudžiau su plokšte ir svoriu ant viršaus - gavosi gerai. Tinka
visokie plytelių likučiai arba bulvių maišas :F. Juk vistiek visko
iškart nesuklijuoji - reik pasilikt vieną šoną vailoko ir t.t.
sumontavimui. Jei jau man su mano abiem kairėm rankom iš pirmo kart
gavosi gerai, tai nematau jokios prasmės sukt varžtus.
Varžtus išsukus liks skylės - tas vietas reiks užšpakliuot. Pagal
atsiliepimus forumuose tai tos vietos nuo žemų dažnių atšoka ir matosi
(bando visi ten visokius špaklius, tas pats bbs). Bet pasikartosiu - tas
labiau aktualu dažytam paviršiui.