Tema: Re: Audio video grotuvas
Autorius: Donatas
Data: 2015-01-22 13:47:56
kad kaina ten nuo to Mede8er skiriasi keliom desimtim Eu. Nes kaip pradedi
galvoti is kitos puses - daiktu i kuriuos tik netelpa HDD, bet taip pat moka
viska groti yra n+1, ir kaina iki 4-5 kartu mazesne, o jei koks SMART TV
atsirastu, tai tie patys lyg ir viska turi, tai kam reikia to plejerio (ar
jie tiknami tik koki avi paziureti kartais ?).

Gal pats turi ta Dune HD ?  Esi girdejes ar ziurejes. Nes 80% jau kaip ir
apsisprendziau ji imti.
--
-------
Donatas