Tema: Re: Audio video grotuvas
Autorius: Donatas
Data: 2015-01-22 00:03:17
Kaip suprantu daugelis tu daiku yra pirmiau video irenginiai  , o kaip antra
funkcija  audio, todel kyla klausimas ar nebus ,kad norint audio pasiklausyt
reikes ijungti pradziai TV, nes per integruota LCD bus sudetinga kazka
norimo pasileisti.  Tas  pats Dune siulo kazkakokia aplikacija, bet norisi
viska daryti su distanciniu.  Kaip suprantu visokie spec .audio grootuvai
turi multifunkcini ekrana, kuriame gali viska matyti (pvz.:
http://www.audiokomponentai.lt/products/namu-aparatura/pioneer-236/pioneer-n-30-ks-1274 )
.. Kokie atsiliepimai apie juos.
Tiesa, gal kas isivaizduojate: jei irenginys turi narsykle, tai su youtube
taip pat bus viskas ok.
 Siaip Dune  man patinka del dizaino , labai gerai susiderina su
standartiniu stiprintuvu (pagal ploti), visi kiti yra media player
dizainai - tiesiog deze.

--
-------
Donatas