Tema: Re: Audio video grotuvas
Autorius: Tomas
Data: 2015-01-22 09:02:26
Na taip, pagrindine media grotuvu funkcija ir bus video. Tam ekranelis
nereikalingas, nes visuomet bus ijungtas TV. Garsui groti su tom dezutem
taip pat praktiskai visuomet reikes jungti TV. Garso kokybe taip pat ne
pirmoje vietoje ten. Del tos priezasteis pvz as ir naudoju 2 irenginius t.y.
Mede8er kaip vaizdo failu grotuva ir tinklo grotuva Pioneer N50 kaip
muzikiniu failu grotuva. Kadangi butent Pioneer N50 galima naudoti ir kaip
isorini DAC, tai prie jo per skaitmeninius iejimus prijungtas ne tik CD
grotuvas, bet ir ta pati dezute Mede8er, taip kad ziurint filmus, garsas
eina per Pioneer N50 DAC'a. Kokybe tikrai geresne nei kad is Mede8er
analoginiu isejimu. Del Pioneer N50 ekranelio pasakysiu taip - jis tikrai
per mazas, na bet labai esant reikalui naudotinas :) Pagrindine informacija
ten telpa. Atnaujintas modelis kiek zinau jau turi didesni ekraneli. Del tos
priezasties, distancionio as beveik nenaudoju, naudoju visai pakenciama
Android aplikacija. Tuomet visa info ir valdymas tavo telefono ekrane. Visai
patogu. Taip pat N50 galima jungti prie kompiuterio kaip USB asinchronni
DAC, taip kad ir is PC turetum labai nebloga garsa (aisku jei yra tam
poreikis). Taciau labiausiai man patinka kaip N50 moka groti failus tiesiai
is priekines USB jungties, skamba tikrai puikai,o aukstos raiskos failai
dar puikiau :) Dar jei yra poreikis internetinei radijai, taip pat garso
kokybe (jei pakankamas norimos radijos bitreitas) skamba tikrai gerai ir
galima naudoti kaip fonine muzika, ir tikrai nei vargina nei ka... Kartais
net nustembu kad ten groja "radija". Radijo stotys ten ivedamos ne
tiesiogiai per IP adresus, bet pasirenkamos per VTuner aplinka. Tiesa,
kazkodel lietuviska "Laisvoji banga" per VTuner kartais atsijungineja ir
reikia paleisti stoti is naujo... Keista, bet su kitom stotim to neteko
pastebet :)
Youtube per visas tas dezutes ziureti nera patogu. Man pvz patogiausia
tiesiai pasileisti Panasonic TV Youtube aplikacija televizoriuje ir valdyti
ja is Android telefono Youtube programeles. Tikrai labai patogu. Galima
valdyti ir is paprasto PC. Nereikia vesti jokio teksto su distanciniu
pulteliu.
Man Dune irgi patiko del dizaino ir pradzioje galvojau imti butent Dune, bet
po to pamasciau velniop ta dizaina, nes kadangi filmus nutariau laikyti
vidiniame "dezutes" HDD, tai bus patogiau reikalui esant isimesti nedidele
Mede8er dezute i kuprine ir keliauti su visais filmais ir grotuvu prie bet
kokio kito TV. Kitas dalykas kas mane tuo metu atgrase nuo Dune tai
atsiliepimai apie programines irangos neisbaigtuma ir reta atnaujinima.
Kokia dabar situaciaj nezinau, nes jau senokai besidomejau. Mede8er
pragramines irangos stabilumas bei  atnaujinimai su visokiom naujom
funkcijom tikrai aukstame lygmenyje, veikia puikus forumas, kartu su
programines irangos gamintojais bendrauja patys naudotojai. Kai ne kuriems
kilmingesniems gamintojams dar labai toli iki to :) Tai va, tiek pamastymu
apie vaizdo ir garso grotuvus is savo patirties...

"Donatas"  parašė naujienų news:m9p7n5$v9t$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip suprantu daugelis tu daiku yra pirmiau video irenginiai  , o kaip antra
funkcija  audio, todel kyla klausimas ar nebus ,kad norint audio pasiklausyt
reikes ijungti pradziai TV, nes per integruota LCD bus sudetinga kazka
norimo pasileisti.  Tas  pats Dune siulo kazkakokia aplikacija, bet norisi
viska daryti su distanciniu.  Kaip suprantu visokie spec .audio grootuvai
turi multifunkcini ekrana, kuriame gali viska matyti (pvz.:
http://www.audiokomponentai.lt/products/namu-aparatura/pioneer-236/pioneer-n-30-ks-1274
 )
.. Kokie atsiliepimai apie juos.
Tiesa, gal kas isivaizduojate: jei irenginys turi narsykle, tai su youtube
taip pat bus viskas ok.
Siaip Dune  man patinka del dizaino , labai gerai susiderina su
standartiniu stiprintuvu (pagal ploti), visi kiti yra media player
dizainai - tiesiog deze.

--
-------
Donatas