Tema: Re: Vel audio sistema namams
Autorius: shimtas kinieciu
Data: 2014-09-03 12:13:25
o resyverio suremontuot neeina? ;)

"qwerty"  wrote in message news:lu6jqs$non$1@trimpas.omnitel.net...

Pajungta, taciau praktiskai nenaudojama. 99% viskas eina stereo. Kaip
minejau resyveris uzsilenkineja, o mane nerviskai veikia kai groja tik
vienas kanalas, tai pastaruoju metu retai bejungiu. Ir tik stereo.
Pinigu siuo metu tam skirtu nera, tai ir  svarstau varianta isstumt suba bei
nenaudojamas klonkes ir isigyt stereo stiprala. Kad bent stereo tvarkingai
grotu.