Tema: Re: Vel audio sistema namams
Autorius: Zydrunas <zydrunas @ ? skp.lt>
Data: 2014-09-02 15:32:09
Mano patirtis tokia: turėjau nebrangią stereo sistemą (stipr Denon PMa720 ir
kolonkes už ~1000Lt), klausiau muzikos ir kartais žiūrėjau filmus.
Muzika nedžiugino, o filmų garsas išvis kartais užknisdavo, nes neturėjau
šustro grotuvo, kuris visus takelius į stereo suvestų.
Prieš porą metų pakeičiau grotuvą į resyverį Marantz 1604 ir filmus tapo
malonu žiūrėti, nepaisant, kad liko tik dvi kolonkės, filmų garsas pagerėjo
labai ženkliai. Beje, bandžiau prilipinti ir bosą, ir erdvines - man
nepasirodė būtina.
Bet muzikai to nepakako, malonumo klausytis taip ir neatsirado. Tada šalia
atsirado ir stereo stiprintuvas, ir kolonkes per tą laiką pakeičiau ne
vienas. Dabar jau ir muzika liejasi laisvai, yra malonumas klausytis, bet
tai kainavo nemenkai, tikrai ne 2000-3000Lt.
Tai tiek tos patirties.