Tema: Re: Vel audio sistema namams
Autorius: Donatas
Data: 2014-09-03 10:40:21
Ar turi itakos kokybei kai kolonelese yra po du lygiavercius garsiakalbius
vs vienas ? Bent vizualiai pigiose kolonelese dazniausiai buna du vienodi ,
kaip ten su charakteristikomis nezinau t.y. ar jie identiskai ar tik
vizualiai taip atrodo.
Ir kiek gasakalbiu yra normalu klasikinis 3 (zemi , vidutiniai , auksti) ar
siais laikais 2 uztenka.

--
-------
Donatas